DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

vineri, 12 noiembrie 2010

VISAND LA CE NU AI ...




                      M-am nascut cu parul drept, atat de drept, incat ondulatorul meu nu are nici un efect asupra lui. De cand ma stiu, visez ca ma voi trezi intr-o zi si voi realiza ca peste noapte, parul meu s-a transformat, aratand ca cel de mai sus! Super oricum, dar ireal, din pacate :( 
                       
                De cele mai multe ori, ne dorim ceea ce nu se poate realiza. In ultima vreme, imi doresc o casa, in gradina lui Nicu, mare, moderna, cu destule camere pentru noi si copii, pe care-i visez bineinteles, cu geamuri mai mari decat usile, cu terasa si piscina, cu gradina deja amenajata si cu un mini teren de fotbal, pe care il viseaza Nicu. Ni se intalnesc visele, sau cel putin, visam impreuna. Ne dorim lucruri, care in acest moment al vietii noastre, par de nerealizat. Cam multe lucruri din viata mea par de nerealizat, ceea ce devine destul de frustrant! Am ales deja planul casei, am decis si unde se va afla, cat de mare ne-o dorim, dar realizarea ei se intrevede atat de departe, incat ma descurajez intre timp.
                           Nu de mult timp am fost la tuns, grea decizie, rea tunsoare. Cum se face ca de fiecare data le nimeresc pe frizeritele cele mai toante, nu pot sa-mi explic. Am incercat la cele tinere, la cele mai in vartsta, la saloane mai ieftine si mai scumpe si m-am ales doar cu parul taiat foarte scurt si aratant cu totul diferit fata de fotografia cu care ma duc la tuns. Aceeasi poza am dus-o de 4 ori la diferite saloane si m-am ales cu 4 interpretari ale aceeasi frizuri, dar aratand altfel decat in poza. Ghinion curat! Factorul uman isi spune cuvantul, sau eu sunt un client foarte dificil.
                           Mai visez la o pereche de cizme, care sa arate perfect pe piciorul meu. Pana una alta, cele pe care le ochisem, s-au dus deja din stoc, asa ca am ramas doar cu visatul si cu poza lor in calculator.
                           Visez la o rochie de mireasa iesita din comun, dar nu am descoperit inca o croitoreasa destul de experimentata, incat sa se incumete sa o faca. Mai vreau un raft destul de lung, sa ne incapa toate cartile pe care le avem, si un pat mai confortabil.Visez la oameni cu suflet mai bun si vorbe mai putin acide. Visez mereu la mai multa intimitate si mai putina curiozitate!
                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu