DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

miercuri, 17 noiembrie 2010

IN ZILELE CAND IARNA S-A PACALIT !!!

  


                              Ador zilele cu soare, fie ele de vara, iarna sau oricare alt anotimp, de fiecare data cand ma uit pe geam si realizez ca soarele e tot un zambet, imi fac ziua mult mai frumoasa ! Observasem zilele trecute, poza de mai sus si imi inspira acea dulce senzatie de caldura de la inceputul primaverii, cand ne ia prin surprindere temperatura ridicata de afara, cand ne invadeaza insectele de tot felul si debordam de optimism, sau cel putin, eu asa patesc.
                              Dar daca nu inspira tuturor aceeasi senzatie, macar aduce a Avatar si tot bine e, din partea mea :))
                              Pana si cautarea unui loc de munca a decurs altfel intr-o zi insorita, eu fiind mult mai optimista, mai relaxata si mai deschisa cu persoanele intalnite. Chiar si acum, amintindu-mi, imi revin in minte imagini cu locurile pline de soare, prin care am fost in acea zi, nu stresul obisnuit pe care-l am de fiecare data cand ma intalnesc cu astfel de oameni.
                              Destul de putine lucruri mai au menirea sa-mi ridice moralul, iar unul dintre ele este o zi insorita. La aceasta se adauga Nicu, care este remediul pentru absolut orice, urmat de o sesiune de shopping reusita, cu rezultate pe termen lung, si nu in ultimul rand, de un look reusit, care ma scoate din multe impasuri si imi imbunatateste increderea in mine si in puterile mele.
                              Ar fi cu adevarat frumos si revigorant pentru mine ca iarna sa greseasca si sa nu mai vina in acest an. Sa pot sa ma bucur in continuare de zile asa cum visez si de caldura de afara, si sunt convinsa ca nu sunt singura de aceasta parere, mai ales ca in ultimii ani, nici macar nu mai avem parte de zapada iarna, ci doar frig si zile mohorate.
                              Oricum, ma multumesc cu ce mi se ofera si accept si cativa fulgi de vor fi sa fie, iar buna dispozitie mi-o imbunatatesc cu imagini ce-mi amintesc de vremuri mult mai bune!!!








                                    Urez tuturor o toamna tarzie cat mai frumoasa si mai plina de soare si zambete!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu