DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

joi, 18 noiembrie 2010

I JUST LOVE JOVANI !!!



                                   Recunosc ca l-am descoperit de curand, dar mi-a cucerit inima din prima secunda! Felul aparte in care arata creatiile lui, atentia nemasurata pentru detalii, pentru forma corpului pe care il imbraca, nebunia de culori abordate, toate fac nota concordanta cu bataile inimii mele!!!
                                   Imi place sa fiu diferita de celelalte fete de varsta mea, reusind astfel sa fiu mereu in centrul atentiei si implicit, in centrul atentiei iubitului meu. Am realizat ca doar asa reusim sa ne pastram barbatul, incercand mereu sa fim femeia pe care si-o doreste si cea pe care si-o doresc in general barbatii. Atunci cand merg pe strada si ceilalti barbati intorc capul admirativ dupa mine, stiu ca el se va simti mereu flatat ca merg la bratul lui si asa imi doresc sa ramana mult timp de acum inainte

.


                                   

                                    Acest creator de moda, imi da impresia ca imi citeste gandurile. Ma identific intru totul cu ceea ce creaza el cu ceea ce exprima si ma face sa imi doresc fiecare piesa in parte, sa o privesc la nesfarsit si sa nu-i gasesc nici un defect. Sunt foarte critica in tot ceea ce fac, port si spun, de aceea am fost uimita cand am vazut aceste rochii, care imi intreceau asteptarile. M-as simti cu adevarat frumoasa in fiecare dintre ele!




                                            Fiecare dintre fetele din pozele de mai sus arata ca vedetele din revistele pe care le citesc in fiecare luna si ma face sa ma gandesc ca si noi, fetele de rand, care nu pasim pe covorul rosu, avem dreptul la momentele noastre de glorie, cand sa ne simtim vedete, cand sa ne lasam pozate si sa ne bucuram de tinuta noastra, cu adevarat frumoasa.
                                            Se ivesc multe ocazii in care sa putem sa abordam astfel de tinute si sa ne simtim in largul nostru. Eu imi doresc sa sparg tiparele vietii de la tara, unde se poarta doar blugi si taioare batranicioase, imi doresc sa fiu eu, asa cum simt si cum cred ca as arata bine, chiar daca vine in contradictie cu parerea multora.


                                               In afara, exista notiunea de "rochie de zi". Femeile de cariera au adoptat-o de foarte multi ani. La noi, rochia a devenit ceva peiorativ dupa perioada comunista, cand toate femeile purtau rochie. Ar trebui sa o adaptam timpurilor noastre, nu sa o scoatem cu totul din circuit, mai ales ca ne aduce un ridicat aport de feminitate si o gratie aparte in miscari. Votez hotarat pentru reintroducerea rochiei in viata de zi cu zi!


                                           
                                         Mi se pare o tortura sa purtam toate aceeasi rochie la evenimente, si aici vorbesc de nunti, cumetrii, botezuri, zile de nastere si sarbatori, caci gandim la scara mica, aflandu-ne intr-o tara mica, unde nu toata lumea e vedeta. Ne cumparam toate aceeasi rochie, pentru ca e sub 100 de lei si pentru ca sunt mai multe marimi. Am uitat sa fim unice? Sa ne dorim sa fim cele mai frumoase? A fi frumoasa nu inseamna sa fii imbracata cu haine foarte scumpe, inseamna a te evidentia intr-o mare de uniforme prin ceva doar al tau. Rochia perfecta e innobilata de o atitudine pe masura!





                                           Mi-e destul de greu sa gasesc rochia perfecta, caci ceea ce nu-mi place 100%, nu merita atentia mea. Nu voi irosi energie pe ceva care sa ramana apoi in dulap. Fiecare investitie trebuie sa se amortizeze, de aceea ma atasez doar de ceva care este altfel, care imi va aduce laude din partea iubitului meu si care se va putea purta de mai multe ori, in diferite feluri.
                                           Recunosc, pana si modelul perfect de rochie de mireasa e aleasa tot de la Jovani, atasandu-ma de o rochie care mi-a depasit imaginatia si asteptarile. Inca de la prima privire am ramas vrajita de felul in care arata. Ma reprezinta pe deplin si imi zambeste de fiecare data cand ma uit la poza cu ea.





                                           Mai mult ca sigur ca nu-mi voi permite originalul, dar si o reproducere, sunt sigura ca va arata mult mai bine decat celelalte rochii care se comercializeaza la noi si voi fi fericita. Ii recunosc pe deplin meritele acestui desavarsit creator de moda si ii voi fi pe veci fan devotat. Ma plec inaintea lui si ii multumesc ca mi-a oferit cea mai frumoasa rochie de mireasa!!!
                                          Take a bow for Jovani, please !!!

Un comentariu:

  1. MANIFEST PENTRU INTOARCEREA LA FEMINETATE, REGASIREA ROCHIEI PERFECTE SI A ATITUDINII POTRIVITE !

    RăspundețiȘtergere