DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

luni, 29 noiembrie 2010

THE OLD FASHIONED WAY

                              In numarul de luna aceasta al revistei ELLE, am descoperit din nou unul dintre inspiratele articole semnate de Mihaela Radulescu. Cu adevarat  inspirata si plina de surprize, aceasta doamna are cuvintele la ea in orice situatie si replica pentru orice subiect de discutie. Imi place foarte mult felul in care se exprima si in care trateaza fiecare tema abordata. De fiecare data ma pune pe ganduri si reuseste sa dea firimituri pentru gandit, "food for thought".
                               Tratand tema "de moda veche", aceasta ne readuce in fata unor idei de mult timp ingropate in comportamentul contemporan, ne aminteste cu delicatete cum se comportau cei care apartineau "modei vechi" si care si-au insusit cu desavarsire acest fel de a se comporta si de a reactiona in raport cu societatea si timpurile. Imi place foarte mult felul in care ea scoate in evidenta comportamentul iubitului ei, care se dovedeste a fi un veritabil domn care a adaptat "moda veche", timpurilor noastre !
                               Gandindu-ma la ceea ce spunea ea, mi-a venit in minte imaginea din "Pe aripile vantului", cu acel impecabil si indragostit Rhett, care se straduieste pe tot parcursul cartii, sau a filmului, depinde de ce ne-a atras mai mult pe fiecare, sa ii castige dragostea acestei zvapaiate Scarlett.


                               Cu un farmec foarte rar intalnit in zilele noastre, acest personaj din timpuri trecute, inca ne mai face sa suspinam si sa ne inchipuim in acele timpuri sau in acele circumstante. Putin intimidant, dar cu sentimentele mult dorite de fiecare dintre noi, acest barbat reprezenta idealul de atitudine si de farmec, pe care il cautam inca din adolescenta. Si fara falsa modestie, recunosc ca l-am descoperit si ca mi-a depasit cu mult tiparele si standardele deja setate.
                               Spunea Mihaela ca deja nu se mai ridica barbatii de pe scaun in momentul in care femeia se ridica, in semn de respect, ca nu se mai obosesc sa tina scaunul acestora, cand se aseaza, si are perfecta dreptate, iar in mare parte si noi suntem de vina, pentru ca nu mai stim ca asa se face si ca aceste mici detalii tin de conduita, de bunul simt si ca exista !
                                Trebuie sa recunosc ca ma topesc de fiecare data cand iubitul meu imi saruta mana, cand imi deschide usa, oriunde ne aflam, cand imi tine scaunul de fiecare data cand ma asez, cand ma strange in brate si danseaza cu mine de parca as avea rochia lui Scarlett, si ca toata incaperea este a mea.






                                  Imi place foarte mult cum acest barbat, deosebit, care ma iubeste atat de mult, ma face sa ma simt cea mai frumoasa femeie din lume, cea mai iubita si cea mai importanta persoana din viata lui. Imi intelege cu adevarat nevoile, toanele si gandurile, ma respecta si imi ofera tot ce pot visa, in fiecare zi. Ma identific cu Scarlett, rea, egoista, indragostita, idealista si nesincronizata. Ma bucur enorm ca am luptat pentru dragostea mea si, la fel ca ea, am trecut peste orice pentru a-l cuceri pe cel pe carte il iubeam.



                          
                               Le multumesc din suflet parintilor lui Nicu pentru ca au stiut cum sa creasca un barbat desavarsit, care stie cum se iubeste ca pe vremuri, cand femeia era ridicata la rang de ideal si tratata ca atare. Mama lui avea cel mai mare suflet si mai bun din cate mi-a fost dat sa intalnesc, iar tatal lui saruta mereu mana doamnelor pe care le invita la dans !



                                Consider ca a avut in casa atmosfera ideala din care sa invete cum se manifesta romantismul, ce inseamna sa respecti femeia de langa tine si sa stii care sunt regulile esentiale de comportament in preajma acesteia.
                                 Pentru o mai buna intelegere a ceea ce inseamna atmosfera acelei epoci, despre care vorbeam, va recomand din suflet atat cartea mai sus mentionata, cat si filmul atat de premiat si declarat cel mai vizionat film din toate timpurile. Iti lasa senzatia ca va reusi sa il cucereasca si sa-l aduca din nou in viata ei, chiar daca se incheie trist, de aceea cred ca Alexandra Ripley a simtit nevoia sa continue cartea si sa ofere finalul mult visat. Cititi si continuarea, pentru ca merita si pastreaza aerul scriiturii initiale.



                                 Da! Inca nu s-a pierdut cu desavarsire izul atitudinii de "moda veche", galante si romantice, dar daca se va intampla candva, vom reciti cartile care il pastreaza in doze perfect echilibrate si ne vom aminti mereu de cum trebuie sa cucerim, sa iubim, sa respectam si sa apreciem cu adevarat !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu