DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

joi, 2 decembrie 2010

CREME DE LA CREME

                             De ceva vreme, ma confrunt cu o oarecare problema, nereusind sa petrec atat de mult timp cat as dori si as avea nevoie, cu barbatul pe care il iubesc. De fiecare data cand ne intalnim, ne vedem nevoiti sa ne sarutam sub privirile altor persoane si devine deja enervant, caci unele lucruri nu le poti discuta cand alte persoane asculta si analizeaza, unele lucruri sunt doar pentru urechile noastre.
                              Ca atare, acest domn, cu care ma straduiesc sa ma intalnesc, isi face o camera de nebunii, la mansarda!!! Zic de nebunii, in sensul in care in sfarsit vom avea ceva care sa arate asa cum ne dorim amandoi, modern si young, cu finisaje apartinand generatiei noastre, cu perdele fara trandafiri de Pascani, cu covoare in care sa-mi scufund picioarele printre firele lungi si pufoase, cu mobila sharp, care sa nu aiba nici o legatura cu era comunista sau cu bibelourile cu pisici sau tot felul de mileuri. Acesta va fi cu adevarat rodul muncii si imaginatiei noastre, ca un raspuns salvator la toate chinurile si compromisurile anterioare.








                              Da, ati ghicit, aceasta este culoarea predominanta. Ador acest oliv si el vine ca o solutie de mijloc pentru obsesia noastra pentru verde, vom pune aceasta culoare pe perete, alaturi de un model dulce privirii, de tapet, in culori asortate.










                               Ideile prezentate in aceasta postare, nu sunt rezultatul final al cautarilor noastre, dar au rolul de a contura un concept, si pe deasupra, imi plac mie foarte mult. Am dat peste ele pe net si sunt de-a dreptul incredibile.
                               Mobila aleasa este wenge cu insertii crem, deci exaxt asa cum visam noi !
                               Imi plac foate mult fotografiile, deci vom avea tablourile noastre preferate, expuse pe pereti.





                                      Ador ideea de bancuta sub fereastra, de aceea, iubitul meu a achizitionat o noptiera joasa, care se potriveste perfect sub una dintre ferestrele noastre! Iar ulterior va avea o perna lunga pe ea, foarte confortabila, URAAA!!!

  



















                               Pernele imbogatesc enorm o incapere si imi inspira confort si linistea mult cautata. Parca te imbie sa te asezi si sa le atingi. Divin!







                             Nu mai am rabdare pana saptamana viitoare, pentru a cumpara noile perdele, dar visez la ele si numar ceasurile, presandu-l mereu pe iubitul meu, care are rabdarea cat zece altii, la un loc.





                          

                                Astept mai degraba noua camera, decat sarbatorile de iarna, decat perechea noua de cizme, pe care o cant de multa vreme, decat sa ninga si mai mult decat viitoarea mutare a fratelui meu. Cel mai mult astept momentul in care iubitul meu ma va strange tare de tot in brate, de bun-venit in noua noastra camera !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu