DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

luni, 13 decembrie 2010

IMI AMINTESC CU DRAG...

                              Au trecut deja ani de atunci, dar eu inca imi mai amintesc cu drag... Este o treapta foarte importanta din viata mea, pe care am dovedit-o  cu "gratie si perseverenta", cum se spune. Mi-e foarte greu sa ma gandesc ca s-a terminat cu viata de student. Sunt nostalgica si duc dorul sentimentului ca fac cu adevarat ceva care conteaza, atat pentru mine, cat si pentru cei de acasa. Credeam cu strasnicie ca va conta ceea ce spun, ceea ce gandesc sau macar, ceea ce realizez, ca la un moment dat din viata mea, voi fi mandra, din nou, de alegerea facuta. Am ales cu inima si tot cu inima pe primul loc, mi-am calauzit drumul de-a lungul anilor. Dar acum, dupa ce au trecut anii, realizez ca totusi, nu faptul de a face si de a fi in facultate, inseamna cel mai mult pentru mine, ci faptul ca am iubit sincer si pe deplin, in toti acesti ani de facultate. Am iubit un om deosebit, care mi-a umplut zilele de bine si fericire, un om care m-a invatat ca ceea ce faci din inima, este cel mai important pe parcursul vietii si iti va insenina existenta. De aceea, pana si anii de masterat, au fost la fel de senini si dulci amintirii. Recunosc cu mana peinima, ca nu mi-e atat dor de viata de student, cat de viata pe care o aveam impreuna, de simplul fapt de a coexista, de a petrece timp DESTUL impreuna. Timpul este cel care acum nu imi mai ajunge, care pare ca se scurge prea repede si irecuperabil. Pretios inimii mele, acel timp al iubirii oradene, m-a marcat si tanjesc dupa el.
                              Asa s-a incheiat o parte memorabila a vietii mele, o parte pe care am avut placerea sa o traiesc alaturi de cel pe care il iubesc...

























                                       Ma indoiesc ca exista cineva care sa regrete perioada examenelor, cea a sesiunilor sau cea mai dificila dintre toate, cea a restantelor ! Imi va fi dor de aplicatiile cu nopti nedormite sau dormite la comun, cu somn recuperat prin primarii, in ziua urmatoare, cu muzica obligatorie, care ni s-a intiparit in memorie si am indragit-o abia dupa ce s-a terminat facultatea. Dar despre toate acestea, alta data, cand voi fi din nou nostalgica ! Pana atunci, traiti la maxim viata de student, ca merita fiecare secunda !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu