DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

joi, 30 decembrie 2010

DACA NU NINGE AFARA DE CRACIUN, DISTRACTIA SE MUTA IN CASELE ALTORA :)))
















                           


                                     Un Craciun reusit include o multime de prieteni sa doar prietenii cei mai buni ? O petrecere reusita se termina cu drumul spre casa, sau se termina in patul gazdei ? Fara nici o sugestie erotica!!!
                                      Petrecerea a inceput in sase, iar mai apoi s-a intamplat sa nu ne mai ajunga scaunele, imprumutand de la prieteni . Sarmale peste sarmale, vinete si creme diverse, aperitive de nu le mai stiai numele, rontzanele si prajiturele, toate si-au gasit nasii, atat acasa la varul meu, unde sotia lui ne-a impresionat cu preparatele din carne si minunatul ei tort cu visine, cat si la alti prieteni, pana cand s-a terminat si berea ! Mare necaz cu berea !!!
                                      Iar la final ne-am vazut nevoiti sa dormim la verii nostri, pentru ca masina nu dorea sa se conduca singura, iar soferul fusese prieten cu berea care se terminase :)))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu