DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

joi, 16 decembrie 2010

PRO SI CONTRA UGG BOOTS

                              Avand atat de multe atributii, femeia zilelor noastre a dezvoltat o obsesie pentru pantofi, sau mai bine zis, pentru incaltaminte, in general. Faptul ca am ajuns la un nivel de dezvoltare atat de avansat, se reflecta si in ceea ce purtam in fiecare zi in picioare. Daca nu demult aveau doar o pereche de pantofi pentru serviciu si o pereche pentru ocazii speciale, femeile din Romania au ajuns sa aiba sute de perechi de pantofi in dressing, de diferite forme, culori sau intrebuintari. Modelul de pantof la moda se shimba in fiecare sezon, la fiecare noua colectie, iar pentru a tine pasul cu noile inovatii, am avea nevoie de cateva perechi noi de papuci, la fiecare 6 luni, ceea ce este inadmisibil pentru o femeie de clasa mijlocie, care mai si mananca ceva pe parcursul unei zile !
                              Abundenta de modele si rapiditatea schimbarilor in moda ne nedumereste in fiecare an, mai ales ca sugestile pe care le primim de la redactorii revistelor de profil si de la stilistii care apar pe la tv, sunt uneori prea extravagante pentru viata de zi cu zi. Nedumerirea noastra vine si din faptul ca stilul nostru de viata nu coincide cu cel al vedetelor care promoveaza noile trenduri si care sunt date drept exemple demne de urmat.
                              Problema mea rezida din dificultatea de a imbina utilul cu placutul, in cazul meu utilul insemnand confortul picioarelor mele intr-o pereche perfecta de purtat in oras o zi intreaga, iar placutul insemnand pantofi cu toc mai inalt de 7 centimetri, pentru ca sunt mica de inaltime si am nevoie de tot ajutorul pe care il gasesc in centimetri in plus.
                              Tortura de a fi cocotata la atatia centimetri de sol si de a arata bine in acelasi timp, chiar daca oasele picioarelor nu mai rezista nici o secunda la presiune, imi este foarte cunoscuta si imi da dureri de cap doar gandindu-ma la ea. Cizme cu toc, pantofi cu toc, sandale cu toc, saboti cu toc, totul are toc inalt si totul e on fashion si se cere putat. Recunosc ca arata perfect, ca tinuta mea se schimba 100% in momentul in care le incalt si adaug o rochita. Toate privirile sunt captate si trebuie sa recunosc ca ador acel sentiment. In timpul facultatii m-am obisnuit cu privirile atintite asupra mea, iar acum, acasa, unde troneaza comodul si talpa plata, imi lipsesc toate acestea.
                               Am ales ugg pentru ca sunt comozi din cale-afara si au blanita, ceea ce imi rasfata picioarele pe timp de iarna, doar ca le lipseste factorul la moda, acel aer feminin iesit din comun. Cu ele in picioare sunt ca o eleva de liceu, nu mai aduc a domnisoara care se vrea on fashion si dupa care intoarce lumea capul pe strada. E adevarat ca pot sta o zi intreaga cu ele in picioare, ca pot parcurge orasul dintr-o parte in alta fara dureri de picioare si febra musculara. Dar nu imi satisfac simtul estetic. Imi lipsesc rochiile, tocurile inalte si admiratia. Orgoliul meu nu se incalzeste in ugg boots, ci sufera de neglijare.
                             Inca mai astept perchea perfecta de incaltari, care sa fie si una si alta, care sa il aiba in ele si pe waw!!! si pe cozy :) Pana atunci voi trece prin aceasta iarna sub anonimat, iar la primavara voi inflori si eu, ca toate florile, din botinele mele cu toc de zece, rosii, cu fusta verde ca frunzele primavaratice si cu palarie, sa ma ascund de privirile admiratorilor :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu