DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

miercuri, 1 decembrie 2010

PERFECT DRESS, PREFECT WEDDING !!!

                              Ca orice fata de varsta mea, visez deja de o buna bucata de timp, la nunta perfecta. Totul a inceput sa prinda contur si, mai ales, sa aiba sens, in jurul varstei de 18 ani, cand am realizat ca ma aflu langa baiatul care imi va deveni sot intr-o zi, ca nu ne vom desparti niciodata si ca doreste sa ma aiba alaturi pentru totdeauna.
                           Este inutil sa mai intreb care este primul lucru la care se gandeste o tanara in momentul in care incepe sa isi planifice marele eveniment, evident ca automat ii zboara gandul la rochia de mireasa, la acel articol de imbracaminte, perfect din toate punctele de vedere, care o va face unica si minunata in fata sotului si a tuturor.
                           Am dorit sa prezint celor care sunt interesati de ceea ce ma preocupa si isi doresc sa ma urmareasca si sa vada ce imi mai debiteaza mintea, cateva idei, despre ceea ce inseamna pentru mine THE PERFECT WEDDING DRESS.



                             In primul rand, ador silueta rochiei sirena, care urmeaza curbele corpului feminin si il complimenteaza cu prisosinta. Intentionez sa profit de acest avantaj, acela de a avea o silueta de care stiu ca nu ma voi rusina intr-o astfel de rochie.
                             Intr-un interviu din acest an, Razvan Ciobanu spunea ca in general, femeile au tendinta de a-si alege rochii de printesa, care sa le faca sa se simta asa cum isi doreau un copilarie, cu riscul de a uita ca astfel de tinute nu sunt nici sexy, nici nu fac un barbat sa se intrebe ce poarta pe dedesupt. Rochia trebuie sa-l faca pe cel cu care te vei casatori, sa te doreasca mai mult si sa fie mandru cu tine, nu sa il tina la distanta in timpul dansului mirilor, din cauza unei imense crinoline. Cred in ceea ce afirma acesta si voi incerca si sa pun in practica.









                              Odata ce am ales modelul de silueta la rochiei, tebuie neaparat sa amintesc ca sunt topita dupa dantela, de diferite tipuri si forme. Imi atrage privirea intr-un fel anume, de fiecare data cand rasfoiesc un catalog cu rochii !







                                 Am o afinitate pentru rochiile fara bretele, chiar daca, de fiecare data cand am imbracat acest gen, am fost nevoita sa stau cu mana pe ea, pentru ca fugea la vale de pe mine !



                                Si nu in ultimul rand, ador panglicile din saten, care accentueaza talia !!!






















                                 Mi-e destul de greu sa hotarasc cum mi-ar arata parul in acel moment, dar stiu sigur ca am o oarecare retinere fata de voalul traditional. As prefera mai degraba o bijuterie de par, o palarioara, sau o voaleta.





                                 Ah, cum era sa uit, sunt genul de om care nu suporta autoritatea, traditionalul si uniformitatea, asta poate si din cauza ca sunt berbec, dar se reflecta foarte bine in nevoia de a avea o rochie scurta, care sa ma avantajeze si cu care sa stiu ca merg la sigur.















                               Mi-ar placea foarte mult o pareche de pantofi sau de sandale de o alta culoare decat albul atat de des intalnit. Oscilez intre rosu, verde si gri, dar cum oamenii ar putea carcoti la o asa indrazneala, as putea sa fac un compromis la crem sau argintiu, dar mai mult nu las de la mine, sa fie clar !!!







                              Articolele mai sus postate, sunt in mare parte semnate de Jovani, al carui fan declarat sunt, Marithe, Watters, Hera Design, Chotronette si Pantofi Senzationali, bineinteles !
                              Va provoc sa ghiciti care este modelul asupra caruia m-am hotarat si va invit la nunta mea sa vedeti rezultatul final !!! xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu