DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

joi, 23 decembrie 2010

CU SUFLETUL LA GURA ...

                             Acum cand mai sunt doar cateva ore pana la momentul pe care il astept atat de mult, imi amintesc cu drag de clipele cand s-a intamplat totul, cand s-a produs acea magia, care ne-a adus impreuna si care ne-a legat cu fire aurite de iubire, pentru totdeauna.
                            In acele clipe pe care le consider magice, s-a hotarat fericirea mea de acum si ii sunt vesnic recunoscatoare ca s-a uitat la mine pentru o secunda, cu intentia de a ma face fericita pentru o viata. Il iubesc cum credeam ca nu se poate pe aceasta lume si imi voi aminti toata viata acel prim sarut, acea prima strangere in brate, acele prime priviri de iubiti, asa cum nu am mai intalnit niciodata !











                             Felul lui serios si calm de a fi, s-a potrivit perfect firii mele efervescente si m-a completat inca din prima clipa. Am descoperit impreuna fericirea si placerea de a astepta sarbatorile de iarna din cu totul alt motiv decat ceilalti. Seara de ajun de craciun ne-a adus impreuna si ne-a dat un motiv in plus de a sarbatori.
                            Astept cu drag ziua de maine si sper sa vina o multime de astfel de zile mult asteptate, pe care sa le petrec alaturi de Nicu la fel ca pana acum. Nici nu pare ca au trecut deja 8 ani, nici nu pare ca s-a terminat liceul, cand ne sarutam la catedra, dupa ore, ca a trecut facultatea, cand ne-am petrecut fiecare zi impreuna, ca doua timbre lipite intentionat, unul de celalalt. Nici nu pare ca am deja 25 de ani, ca am descoperit primele fire de par alb si ca ma saluta copii cu "Saru'mana!".
                          Toate acestea au aparut in timp ce te iubeam, in timp ce te vedeam doar pe tine, in timp ce priveam timpul trufasa si increzatoara. Toate acstea s-au intamplat in timp ce petreceam cele mai frumoase clipe ale vietii mele, de aceea imi pare ca a trecut mult mai putin si ca nu am petrecut destul timp impreuna. Nu inca si niciodata destul !!!
                          Astept ziua de maine, pentru ca stiu ca voi fi fericita, pentru ca sunt sigura ca ma iubesti si pentru ca vom trece bucurosi in al 9-lea an de relatie plina de impliniri si pentru ca sunt convinsa ca ma vei saruta mai dulce decat oricand !!!!!!!
                         LA MULTI ANI, IUBITUL MEU SI LA MULTA, MULTA FERICIRE SI IUBIRE, ALATURI DE MINE !!!
                         Te iubesc foarte mult si te voi iubi mereu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu