DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

luni, 20 decembrie 2010

NINGE CU PRAJITURI PE ALEEA CU TRANDAFIRI









                                 A venit iarna de ceva vreme si pe aleea mea !!! Ma bucur doar pentru ca stratul de zapada e destul de mare incat sa nu ma ud la picioare in cizmele cu toc. In rest, daca nu se aliniaza cerintelor mele, imi e indiferenta si nu marita mentionata.
                                 Ieri vedeam o doamna cu pachetele cu prajituri, iesind din scara noastra si ma gandeam ca a venit in sfarsit timpul sa ma bucur si eu de macar un aspect al iernii, si anume, prajiturile, sau mai bine zis, abundenta de prajituri :))










                                Aleea cu trandafiri doarme deja, iar eu astept sa merg cu cineva la sanius. Sper sa mai apuc, pentru ca se zvoneste ca vin ploile. Ah, si nu am sanie!!! :(((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu