DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

joi, 2 decembrie 2010

GREAT FAN RACHEL BILSON :))

                          

                             Propun sa facem de aceasta data studiu de caz pe Rachel Bilson, actrita americana aflata abia la inceputul carierei, dar cu destul de multe filme la activ deja si cu un stil inconfundabil.
                             Adopta cu dezinvoltura un stil glam-rock, foarte versatil si totodata cu vagi influente boho chic. Imi place la nebunie felul ei simplu de a combina hainele, intr-un mod care lasa impresia ca este alcatuit fara nici un fel de efort. La ea, totul vine cu o naturalete de necrezut !





                                Pentru a-mi sustine pledoaria, am ales cateva fotografii cu ea, surprinse de ziaristi pe strada. Evitasem pozele din sedintele foto, pentru a fi sigura ca nu este vorba de mana unui stilist, iar stilul captat e genuin.







                                    Ceea ce ii da o nota aparte acestei tinere, este felul in care stie sa se joace si sa jongleze cu accesoriile. In mana ei, o simpla geanta are rolul de a transmite o stare de spirit si de a da o insemnatate aparte intregii tinute. In stilul adoptat, de fiecare data, ceea ce face tinuta o tinuta si nu doar o mana de haine aruncate la intamplare, sunt gentile, esarfele de toate felurile, pantofii de buna calitate, versatili si rock si nu in ultimul rand, ochelarii de soare !













                                In general, look-ul ales de Rachel, este copiat de adolescente, de tinerele generatiei noastre si dat ca exemplu de revistele de specialitate. Cu un look de vedeta, bine ales si corect interpretat, nu dai niciodata gres!











                                E simplu sa fii vedeta, cand toti ochii sunt atintiti asupra ta in mod admirativ!!!


























                                Atunci cand esti vedeta, pana si parul pare a sta perfect, in fiecare zi! Gata cu firele rebele, acum totul face parte din plan si din look, gata cu frezele gresite si cu tonele de fixativ, e la moda, deci go baby, sa ne facem vedete, sau mai bine, Rachel Bilson cu totii!!!

  















                              Here you go girl! Astazi o adoram pe Rachel!  xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu