DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

marți, 30 noiembrie 2010

UNDE SE AFLA PARADISUL AZI ?

                             Daca pana nu de mult timp se afla in Italia, in ultimii ani s-a cap deplasat, sau mai bine-zis, ne-am reprofilat noi. Ceea ce insemna pentru mine Venetia, s-a transformat in scrum. Prima data cand am auzit pe cineva vorbind despre farmecul aparte al acestui oras minunat, mi-am imaginat cum ar fi daca as ajunge acolo, in diverse circumstante sau in una anume! Imi spunea prietenul meu ca ar fi foarte romantic sa ne petrecem luna de miere in Venetia, argumentand ca i se pare cel mai potrivt oras pentru o asemenea ocazie. Atunci am fost de acord si am adoptat foarte usor noua idee, doar ca intre timp, italienii au dezvoltat o oarecare aversitate fata de romani, in general, iar eu nu ma mai simt in siguranta sa-mi petrec unele dintre cele mai frumoase momente ale vietii mele, intr-o tara care aplauda un criminal care a ucis o asistenta medicala.
                               Au trecut destui ani de la prima discutie despre locul unde ar trebui sa ne petrecem luna de miere si intre timp, m-am atasat de o imagine si am dezvoltat propriile afinitati si imi doresc foarte mult sa ajung in unele locuri, alaturi de iubitul meu, fara ca macar sa ma mai gandesc la conflicte care nu ma privesc.




                                 Gandindu-ma la imaginea Marelui Zid Chinezesc, am realizat ca imi doresc cu adevarat sa ajung acolo si pare ca ma cheama intr-un fel anume. Pe langa asta, unde mai pui ca ar fi nemaipomenit sa vizitam una dintre minunile lumii. In sfarsit un loc pe care imi doresc cu adevarat sa il vad! Pare ca va dura vesnic si ca ar fi potrivit sa marcheze un moment deosebit, din viata oricaruia dintre noi.




                            Ma si vad cu pantofi sport, usori, pantru a putea parcurge o distanta mai lunga si cu un aparat foto, incantata de ceea ce voi descoperi. Sunt convinsa ca merita pe deplin efortul de a ajunge acolo.



                               Intr-adevar, pare ca nu se mai termina si imi intareste parerea, cum ca este minunat!




                               Ceva care a reusit sa depaseasca atat de usor trecerea timpului, fara a se lasa deloc intimidat, imi inspira siguranta si liniste. As vrea ca si casatoria mea sa depaseasca, cu la fel de multa usurinta toate obstacolele vietii, de aceea imi aleg, in acest moment, ca simbol acest Mare Zid Chinezesc !!!





                               Prin maiestrie si rabdare, omul reuseste sa invinga timpul, transcende si isi lasa amprenta intr-un mod cu totul deosebit. Vreau sa iau si eu parte la ceva atat de maret, chiar daca numai prin a-l privi, dar sunt sigura ca va insemna enorm! Acesta este locul in care imi doresc sa ajung, macar o data in viata asta, alaturi de cel pe care il iubesc, sa simt ca fac parte din ceva atat de frumos !!! Ne vedem acolo !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu