DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

marți, 9 noiembrie 2010

CUM SE TREC, ASA REVIN

                                   Am pierdut atat de multe relatii de prietenie, din cauza distantei, a preocuparilor diferite, a trecerii anilor si a maturizarii celor mai multi dintre noi. Dar am realizat, ca asa cum se rup aceste legaturi, ele pot fi si reluate, fiind nevoie sa ne amintim ce ne lega si ce ne-ar mai putea acum lega.
                                   Mi-am regasit prietenii din copilarie, prin intermediul unei nunti, la care am luat cu totii parte si unde ne-am amintit cu totii cat de familiari putem sa ne purtam si cat de multe lucruri stim unii despre altii. Cu satisfactie am realizat ca trecerea anilor mi-a adus respectul celor care ma trageau de codite cand eram mica, acum vorbindu-mi cu o consideratie care m-a uimit!
                                                                  COLIBITA iunie, 2010  
                             
                                   A fost nevoie doar de o noapte de distractie, sa ne amintim cine suntem si cat de mult ne-am lipsit unii, altora, apoi de o excursie post nunta, unde toti cei tineri de la acea nunta, am stat pe malul lacului de la Colibita siam facut foarte multa galagie. Da, chiar ne-au lipsit de-a lungul anilor, aceste iesiri, aceste activitati si e mult mai placut cand ii cunosti atat de bine pe cei cu care petreci!
                                   Cu totii stim ca viata e plina de surprize si ca acestea se pot ivi cand te astepti mai putin, cand crezi ca nimic neprevazut nu-ti mai poate schimba parerile, cand esti convins ca ceea ce stiai despre cei din jur este real. Dar mare mi-a fost placerea sa cunosc noi oameni, pe langa cei cre-mi erau deja prieteni, sa relationez cu acestia si sa observ ca avem destul de multe in comun si ca nu ne antipatizam, cum as fi crezut pana atunci. In adancul sufletului, toti ne dorim sa fim placuti de cei din jur si satisfactia e cu atat mai mare, cu cat realizam ca aceasta se intampla deja si nu este nevoie sa ne schimbam pentru asta.
                                  Le multumesc celor care ne-au invitat sa petrecem timpul varatic, canicular alaturi de ei, celor care au dansat cu mine, pana nu mi-au mai fost bune sandalele, de tare ce mi s-au umflat picioarele, celor care l-au acceptat atat de usor pe iubitul meu in grupul nostru, chiar daca pana atunci nu l-au cunoscut deloc, dar si celor care se pricep sa fie prieteni, chiar daca nu te suporta pe deplin.






                               

                                                            Cu totii, am facut gasca buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu