DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

vineri, 5 noiembrie 2010

NIMENI ALTCINEVA LA FEL CA TINE

                   

                                  Cand lumea uita sa fie fericita, ar trebui sa-si mai aminteasca macar cum era cand fericirea se manifesta si isi vor dori mereu sa fie asa. Eu sunt fericita in fiecare zi, pentru ca iubesc sincer, cu toata fiinta mea si nu ma voi lasa niciodata convinsa ca nu este permisa atat de multa fericire!
                                   In cautarea fericirii ! Asa cum spun americanii in Declaratia lor de Independenta, cu totii avem dreptul de a ne urmarii fericirea, de a seca toate resursele posibile, pentru a obtine acest obiectiv suprem. Sunt fericita dimineata, cand deschid ochii si primele amintiri despre ziua  precedenta imi vin in minte. Sunt fericita cand vorbesc la telefon cu iubitul meu si imi aminteste ca se gandeste la mine, chiar daca are o zi grea si nu-si poate scoate capul din calculator. Sunt fericita cand ma imbrac pentru a ma intalni cu el, stiind ca va aprecia cel mai mult si cel mai sincer efortul meu. Sunt fericita cand aflu ca sunt iubita si ca pot oferi iubire unei persoane care merita si care stie cum sa aiba grija de ea. Sunt fericita seara, cand inchid ochii si ma gandesc ca maine va fi mai bine, mai frumos !
                                   Sunt cu adevarat fericita in poza de mai sus, si de ce nu as fi, cand acest barbat carliontat, de care m-am indragostit cu multi ani in urma, isi doreste sa fiu in poza cu el si sa ma stranga in brate. Mai eram fericita si pentru ca stiam ca dupa ce va face poza, voi primi un sarut dulce, cum doar mie stie sa-mi dea!
                                   Fiti si voi, la fel de fericiti, iar cand va voi intreba cand ati fost ultima data cu adevarat fericiti, raspunsul corect este : ASTAZI, ACUM!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu