DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

marți, 23 noiembrie 2010

DISCIPOLII DOMNULUI GAVAN

                              Cu un umor aparte, o personalitate iesita din comun si un simt estetic foarte dezvoltat, domnul Gavan avea capacitatea de a capta atentia de fiecare data cand transmitea ceva. Pe pacursul procesului de invatare, nu a existat printre noi niciunul care sa nu se crizeze la atat de multe ore de romana, de universala sau de pregatire pentru teze, bac, si olimpiade. Parca ni se cam acrise de atata profunzime, de atata meticulozitate si de felul in care ne ponegrea limba engleza (pe care noi o adoram ), care nu-i parea deloc melodioasa, in comparatie cu limba franceza (la care nu se pricepea nimeni din intreaga clasa ). Felul cauflat in care intelegea sa ne indrepte toate apucarile adolescentine, mi se pare acum, de-a dreptul adorabil. Simtea cu foarte mare usurinta toate framantarile noastre erotice, in felul de a reactiona in clasa, in relatie cu dansul sau cu ai nostri dragi colegi. Se declara critic al acestor iesiri si nu ne incuraja deloc ardoarea si elanul, de altfel inutil.
                              Revenisem cu gandul la domnul Gavan, in momentul in care am vizitat blogul unuia dintre colegii din liceu. Descoperisem o finete aparte a felului in care se exprima, o mana nevazuta a domnului Gavan, asupra fiecarei fraze si un entuziasm post liceu in ceea ce priveste scrisul ca forma de exprimare, ca reminescenta a orelor de romana. Ne-a marcat pe toti felul lui de a fi, de a trata limba si de a se exprima. Ne-a lasat tuturor libertatea de a alege stilul, de a ne decide singuri ce este acel ceva pe care dorim sa il transmitem celorlalti, dar ne-a dat curajul de a fi farame de scriitori, cu siguranta de sine si in ceea ce transmitem.
                              Impreuna ii multumim Domnului Gavan pentru efortul depus de-a lungul acelor ani, pentru rabdarea de care a dat dovada, cand noi nu aveam in gand altceva decat framantari erotice si manifestari de feline. Cu ajutorul dumneavoastra, chiar si cei care nu erau mari fani ai cuvantului, ne manifestam talentul artistic prin intermediul acestuia !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu