DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

miercuri, 24 noiembrie 2010

CADOUL MEU DE CRACIUN

                             Am descoperit un super blog, chiar astazi, cand aveam starea de spirit perfecta pentru a aprecia pe deplin si la adevarata valoare toate informatiile postate acolo.
                             Ceea ce mi-a captat cu adevarat atentia, a fost un super hanorac- cardigan cu dosul din blanita, si cum anul acesta este randul meu la tanjit dupa blanita, ma gandesc in continuu la el si imi storc creierul de cateva ore, incercand din rasputeri sa gasesc o solutie si sa-l fac sa fie al meu.Ma gandesc chiar, sa mi-l crosetez singura, ca mai apoi sa atasez minunata blanita. Singurul impediment este ca nu am mai crosetat de foarte mult timp si mi-am pierdut de tot indemanarea, iar un astfel de proiect mi-ar lua multe saptamani de munca continua si exista mereu posibilitatea ca la final sa nu arate asa cum trebuia  si sa ma demoralizez.
                              O alta solutie ar fi sa incerc sa gasesc in magazin un cardigan asemanator si sa adaug mai tarziu blanita, dar pana acum nu am reusit sa gasesc unul, desi am cautat de un anotimp incoace. Ar mai fi si varianta achizitionarii originalului, care by the way, costa 200 lei noi, nu foarte mult, atunci cand dispui de acesti bani si iti permiti sa ii dai pe un cardigan si nu pe mobila sau parchet sau vopsea lavabila si ai totusi o slujba :((


                          

                                      E destul de deprimant, pentru ca a trecut mult timp de cand nu am mai facut o pasiune pentru ceva si nu m-am mai gandit atat de mult la acel obiect. Ma atasez cu foarte mare usurinta de lucruri si reusesc sa ma faca fericita cand mi le achizitionez, mai ales cand tanjesc atat de mult dupa ele.




                                   Oricare ar fi culoarea aleasa, arata la fel de bine si de tentant, in ochii mei !!!





                                   Este de-a dreptul adorabil si faptul ca reclama la acest articol o fac doua fete asiatice, dulci si diafane, iar eu imi doresc mai mult sa il am !




                                    Daca exista Mos Craciun, imi va implini cu siguranta dorinta si voi gasi, in dimineata de craciun, cadoul mult visat. Pana atunci, nu-mi ramane decat sa visez in continuare la el !!!

 haine noi la comanda.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu