DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

miercuri, 22 iunie 2011

Your Body is a Wonderland

Your Body is a Wonderland

Your Body is a Wonderland by Terrelyn Thomas (no tags) featuring messenger 

                    M-am atasat de gama de culori din acest set, griul si albastrul facandu-mi din prima cu ochiul ;) Iar pozele sunt foarte indraznete... Am ales sa o postez pentru ca  era pe gustul meu si inca este, chiar daca sunt de parere ca setul putea fi imbunatatit, adaugand un fond alb sub fusta, pentru a nu se vedea background-ul prin ea, iar topul trebuia coborat pana la nivelul taliei dupa fusta, pentru a nu da impresia unui tors atat de lung. Ceea ce ma incanta sunt accesoriile folosite, care dau foarte bine langa acest top cu funda supradimensionata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu