DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

marți, 21 iunie 2011

Cu mandrie va prezint...

summer182

summer182 by _Marina featuring a white leather belt

             E vara , e extrem de cald, e dogoritor si ne infierbantam doar vorbind despre vreme. Ceea ce pare a ne mai alina din suferinta sunt rochiile diafane, bumbacite ( adica din bumbac ), care lasa libertate miscarilor si confera feminitate purtatoarelor.
            Am observa, asa razand, ca de fiecare data cand imbrac o fusta sau o rochie, reusesc sa captez mult mai multe priviri masculine... Deci, e tentant sa recidivam :), iar eu recidivez extrem de des in fiecare vara, mai ales ca in fiecare an imi cumpar sau fac alte cateva rochii. 
           Imi place rochia din fotografie, dar parca ma atrage mult mai mult ceea ce a realizat Marina in setul ei, dintr-un top cu volanase si partea de jos a rochiei din imagine... Parca e mai eleganta, mai rafinata si mai tentanta in a doua ipostaza, iar eu votez pentru ea : A JOB WELL DONE !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu