DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

luni, 20 iunie 2011

MY SAILOR MAN

MY SAILOR MAN

MY SAILOR MAN by RAMONA MARIA featuring summer straw hats


                 Imi plac enorm dungile, ma incanta ideea de rochie cu dungi marinaresti, poate pentru ca vara trecuta mi-am achizitionat si eu una si ma simt foarte bine in ea. Bumbacul este rege in ceea ce ma priveste, este extrem de confortabil si se manifesta exemplar in orice circumstanta, de aceea incerc sa il port cat de des pot pe timpul verii.
                 Tocmai mi-am facut tn top dintr-un material foarte diafan, un bumbac care pare ca nici nu exista, e atat de usor, incat pare ca e o a doua piele, iar adierile de vara, trec nestingherite prin el :) Ceea ce ma incanta este ca aproape se observa forma trupului prin el, dar nu se intrevede totul... Revenind la marinaritele urbane, merita sa investeasca intr-o palarie, mai ales ca soarele este foarte puternic, cat despre mine, eu sunt obligata sa le port, datorita parului meu negru, care se cam incinge le soare, dar se si cam decoloreaza si nu-mi doresc sa recurg la vopseaua de par, nu inca !
                Iar poza... face cat o mie de cuvinte !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu