DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

joi, 16 iunie 2011

Miranda Kerr: What Is Sexy? | miranda kerr what is sexy 02 - Photo...

Miranda Kerr: What Is Sexy? | miranda kerr what is sexy 02 - Photo...

Miranda Kerr: What Is Sexy? | miranda kerr what is sexy 02 - Photo... (clipped to polyvore.com)

                          Un singur lucru mai pot adauga: SUPERB ! Aceasta rochie este incredibil de frumoasa si complimenteaza corpul acestei domnisoare, care se intampla sa fie si model !
                         O rochie bandaj, cu o culoare care-ti atrage privirea si o atitudine pe masura ! 
                         Recunosc ca as purta-o cu drag si cu mandrie, ca as fi de neoprit :) Sambata ma duc la nunta unei prietene si cred ca mi-ar fi stat bine cu o astfel de tinuta... Dar merge si rochia facuta de mine, de un albastru inchis, cu spatele dezgolit si insertii argintii, cred ca v-ar placea si voua foarte mult. Inca nu am terminat-o, abia maine, dar stiu sigur ca voi fi mandra de ea si voi lua ochii celor de acolo, daca nu, macar voi primi multe complimente din partea iubitului meu, care se pare ca , crede in talentul meu mai mult decat mine !
                         Pana atunci, raman sa admir aceasta frumoasa rochie alba... 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu