DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

luni, 20 iunie 2011

Laurel and Hardy by Jacqueline Taylor

illustration - Laurel and Hardy by Jacqueline Taylor

illustration - Laurel and Hardy by Jacqueline Taylor (clipped to polyvore.com)


              I just love them !!!!!!!!!
              Am gasit ilustratia aceasta zilele trecute si m-a cucerit ! Imi plac foarte mult cei doi actori si mi se par extrem de amuzanti... Imi amintesc de copilarie de televizorul alb-negru, de inghetata de menta  facuta in pahar, de jocul cu elasticul, de serile de vara si de bancuta din fata blocului unde locuiau bunicii mei... Totul imi pare le fel de real cand privesc poza aceasta si imi vine sa zambesc ! Cum a mai trecut timpul, cat de multe s-au intamplat, cat de multi oameni noi au intrat in viata mea, cat de multe rasete au intervenit intre noi de atunci si cat de colorate sunt televizoarele acum :)
             Ajungem sa regretam timpul mult prea devreme, iar acesti doi actori par de fiecare data sa apuna razand ca nu e totul pierdut, ca timpul nu mai conteaza, tot ce e important e atitudinea fata de el si fata de cei din jurul nostru...
             MAI ZAMBITI SI VOI DIN CAND IN CAND, CA MA IA CU DURERE DE CAP CAND VAD ATAT DE MULTE FETE INCRUNTATE !!!!!!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu