DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

joi, 16 iunie 2011

706. Blogger Style: The Scent Of Obsession

706. Blogger Style: The Scent Of Obsession

706. Blogger Style: The Scent Of Obsession by Amber Nicki Rose featuring strapless tops


                   Un singur lucru pot sa mai adaug...WOWWW! Aceasta fusta imi ia ochii, imi satisface toate simturile :) si mi-o doresc foarte mult. De obicei, cand vad cate o fusta superba, ca aceasta, ma straduiesc sa mi-o fac singura, dar uneori este greu sa gasesc materiale atat de pretentioase in orasul asta mic. In Oradea as fi gasit cu siguranta, dar aici mi-e mai greu... Improvizez, fac compromisuri, adaptez si pana la urma iese ceva ce sigur nu are nimeni, caci imi place foarte mult sa am haine pe care nu le mai poarta nimeni...
                  Revenind la fusta, o ador si o voi tine minte, pentru viitoarele proiecte ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu