DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

miercuri, 22 iunie 2011

{cocktail partyy.}

{cocktail partyy.}

{cocktail partyy.} by ♡ⓖⓡⓐⓒⓘⓔ♡ featuring a black mesh dress

                    Daca as stii ca nu supar pe nimeni, as purta mereu o astfel de rochie, dar nu demult, iubitul meu imi reprosa ca port doar rochii evazate, care aduc a fluturas de badminton :(( M-a afectat, dar nu destul incat sa-mi schimb total gusturile... Inca ma mai atrag rochiile cu un aer feminin, diafan, retro. Aceasta rochie este exact ceea ce visez, dar nu ma descurc prea bine la elaborat corsete, nu am invatat tehnica prin care se croiesc, dar voi persevera. Deja se stie ca sunt ahtiata dupa animal print, ca rosul ma incanta si ca prefer sa dansez cu iubitul meu, care imi flutura rochia noua pe tot ringul de dans, deci toate ingredientele outfit-ului preferat se afla in aceasta imagine, asadar, de ce nu !!! 
                     AAAAHHHH, era sa uit, inca nu am vazut incaltaminte cu animal print la noi, nici macar in Oradea, ceea ce m-a bucurat, caci eram singura cu astfel de achizitii :)))))) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu