DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

joi, 16 iunie 2011

A lot of love

A lot of love

A lot of love by Turkus featuring skinny leg pants


        I HAVE TO ADMIT THAT I LOVE THIS SET !!!!!!!!!!
        Imi place foarte mult combinatia de alb cu negru si cred ca o voi aborda si eu la sustinerea lucrarii de disertatie din data de 1 iulie. Sandalele dau foarte bine si recunosc ca imi plac cand le vad pe net, dar nu am destul curaj sa le port in viata de zi cu zi... Si oricum, la noi la tara se uita lumea crucus la astfel de incaltari :(
         Pantalonii cu pense sunt OK, dar nu stiu daca pot sa-i abordez, mai ales ca ii purtam cand eram mica si grasa, iar amintirile urate inca ma mai bantuie... Cred ca asist la o intoarcere la albastru !!! Mereu mi-a placut foarte mult, dar am cam renuntat la el in ceea ce priveste garderoba, deoarece verdele mi-a luat mintile: fuste, pantaloni scurti, sosete, blugi, tricouri si chiar balerini, totul este inca verde...
         Am inca un asemenea sacou alb, dar am renuntat sa-l mai port de cand am achizitionat noile sacouri boyfriend, mai lungi, mai lejere si mai noi, bineinteles, dar voi reveni la el cand se va ivi ocazia.
        AHHH, si sa nu uit de noua mea obsesie : Clutch-ul supradimansionat sau nu, care mi se pare foarte versatil si acum realizez ca-l folosesc foarte des in seturile de pe Polyvore :)
        Cat despre cercei, nu am nimic de spus, pentru ca nu-i port deloc, hahaha !
        BTW, IT'S NICE TO BE BACK !!!!!!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu