DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

sâmbătă, 25 iunie 2011

Flat

Flat

Flat (see more flat shoes)

                   Arata atat de frumos si sunt exagerat de comozi ! Si unde mai pui si faptul ca sunt singura care ii are, caci inca nu am vazut la nimeni aici la noi, iar cand am fost in Oradea, nu se gaseau de cumparat, ceea ce m-a incantat la culme :)))



                   Sunt foarte usor de asortat, sunt prietenosi cu toate hainele mele si atrag mereu priviri admirative... Sa va povestesc cum au ajuns la mine. Imi doream o pereche noua de balerini si nu ma multumeam cu nici o pereche, ceea ce-l enerva pe iubitul meu... Cand m-a intrebat de ce nu-mi iau una si sa termin odata cu cautarile, i-am arata o poza cu o vedeta din Glamour, care avea pantofi cu animal print, spunandu-i ca doar asta imi doresc ! Dupa vreo saptamana a venit la mine cu aceasta minunata pereche, care era si numarul meu :) Au fost cadoul de ziua mea, iar el i-a gasit !!!!! Dovada clara ca asculta mereu ce vorbesc si este sensibil la nevoile mele => CADOUL PERFECT !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu