DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

miercuri, 9 februarie 2011

UN SARUT PERFECT

                            Retraiesc cu drag si incantare fiecare moment al relatiei mele si recunosc ca sunt extrem de mandra de ceea ce s-a intamplat, de felul in care s-au aliniat stelele si ni s-au indeplinit dorintele, ajungandu-se aici si primind in dar aceasta frumoasa poveste de dragoste !


                        

                               Fiecare clipa a fost speciala in felul ei, fiecare cuvant, privire, atingere, imbratisare, a dus la ceea ce avem acum. Au contribuit la relatia noastra toti cei pe care ii cunoastem, toti cei pe care ii consideram prieteni, toti cei care ne-au vorbit de-a lungul anilor . Multumesc cu mana pe inima atat celor care ne sunt alaturi, cat si celor care nu ne mai sunt alaturi, atat celor care au crezut in noi pe parcursul acestei calatorii, cat si celor care nu ne-au dat nici o sansa, dar care ne-au determinat sa ne incapatanam si sa cladim mai departe.
                            Oricat as privi in urma si oricat de multe momente speciale as descoperi, mereu voi privi altfel acel PRIM SARUT acel prim moment, care ma face sa tresar de emotie, chiar si acum, dupa mai bine de noua ani. Imi amintesc cum visam mereu la cum va fi, la cum se va desfasura momentul si la cat de mult va insemna pentru mine. Stiam cum se intampla de obicei, cum se saruta si totusi, ma incapatanam sa cred ca va fi ca in filme, ca in povesti, sau mai bine, ca in vise... Visam, cum se viseaza la acea varsta, iubeam, cum se iubeste la acea varsta si imi doream acel sarut, mai mult decat imi dorisem vreodata ceva. Imi inchipuiam ca va insemna mai putin, ca va dura mai mult, ca va fi mai altfel, mai putin magic, mai putin special.
                            Fiecare moment isi primeste insemnatatea lui, in functie de oamenii care iau parte la crearea lui, in functie de cat de mult inseamna acestia pentru noi... In functie de cum percepem noi acel moment. Iar acest om, care mi-a daruit cel mai frumos sarut din viata mea, este acela pe care il iubeam enorm in acel moment, acela la care indrazneam sa visez. As vrea ca mai multi dintre noi, sa aiba curajul sa creada in asa ceva si sa doreasca sa traiasca un astfel de moment plin de magie. Stiu ca suna destul de rasuflat, ca pare inflorit si demodat, dar eu retraiesc si sunt fericita ca voi avea ce sa povastesc nepotilor, indemnandu-i sa creada in asa ceva si sa realizeze minuni, la randul lor.
                              Pamantul s-a cutremurat cu adevarat, iar eu m-am simtit ca un fulg care pluteste, cu o multime de fluturi in stomac, o mie de focuri de artificii, un cor de ingeri... si o pereche de buze foarte catifelate si pricepute... iar el mirosea atat de bine si ma strangea in brate !
                              Imi amintesc perfect momentul si stiu ca nu exista cuvinte potrivite, care sa egaleze acel sentiment, dar reusesc de fiecare data sa il retraiesc, doar inchizand ochii si gandindu-ma la el...
                               Recunosc ca m-a fermecat in acea clipa si ca isi exercita farmecul mereu, stiind ca imi zapaceste mintile si imi taie rasuflarea !
                               Este o luna plina de iubire si de inimioare, de aceea, doresc tuturor femeilor, atat celor pe care le cunosc, cat si celor pe care nu le-am intalnit niciodata, ceea ce am primit eu in dar, caci recunosc ca mi-a depasit asteptarile si mi-a adus fericire, cum nu credeam ca exista !

                                                                                    A LOT OF LOVE ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu