DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

joi, 3 februarie 2011

FLASHBACK

                                    Aveam doar 17 ani cand am hotarat ca nu mai este de mine iubirea neimpartasita. Consider ca e bine sa descoperi un astfel de lucru cat mai devreme in viata , pentru a-ti asigura portia cuvenita de amor cu raspuns corespunzator.Daca as mai fi asteptat, nu sunt sigura ca as mai fi primit acelasi raspuns si ma intreb chiar si acum, dupa atat de multi ani, daca as mai fi reusit sa ma prezint in acelasi fel si sa-mi pun dragostea in aceeasi lumina atat de tentanta pentru el, atunci ! Ma intrebam mereu daca exista vreo modalitate prin care sa-i arat ca exist, ca sufar in liniste, casimt si sper. Asteptam in fiecare zi o oarecare schimbare, un semn ca sunt mai importanta decat imi aratase pana atunci si ca ma aude. Da, asta este cel mai dureros pentru o adolescenta indragostita, sa nu fie auzita, sa nu fie observata. Eram oricum, greu de trecut cu vederea, mai ales ca eram amandoi in aceeasi clasa si obisnuiam sa-i fac temele sau sa-l ajut la teze. Dar atentia castigata nu echivala nici pe depart cu ceea ce asteptam eu de la el si cu ceea ce visam in fiecare zi. Existau si impliniri, sa nu credeti ca eram pe deplin dezamagita de viata si de adolescenta in sine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu