DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

duminică, 13 februarie 2011

MODERN PRINCESS

MODERN PRINCESS
MODERN PRINCESS by ramona maria featuring an asymmetrical jacket

                                     Vin nuntile, nu mai vin, le astept si parca nu, imi e dor sa port o rochita exagerat de eleganta si iesita din comun, sa dansez pe tocuri de 12 cm si sa mi se umfle picioarele ingrozitor, iar la final sa spun ca a fost cea mai frumoasa petrecere din ultimii ani...
                                    Imi e dor de tulle, de dantela, de funde din saten, de accesoriile de par, si daca ma gandesc bine, am o bentita festiva, pe care nu am purtat-o niciodata : ( ... si o rochie din tulle, albastra, pe care nu am inaugurat-o inca, saraca stand la intuneric de anul trecut !!!
                                    Offff, cat de greu este sa iti faci haine si sa nu le admire nimeni, sa nu apuci sa te mandresti cu ele, iar lumea sa spuna : "Nu-mi vine sa cred ca ti-ai facut singura asta !", iar eu sa spun: "Ei, nu a fost chiar asa de greu ! ; )"
                                   Ma bucur totusi ca urmeaza Pastele si ziua mea de nastere, cand pot sa fiu cum vreau si sa ma bucur din plin !!!
                                   Voi nu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu