DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

vineri, 18 februarie 2011

IT'S A LONG WAY TO MY HEART

IT'S A LONG WAY TO MY HEART
IT'S A LONG WAY TO MY HEART by ramona maria featuring stretch jewelry

                             Ador invitatiile la restaurant ! Si faptul ca pot sa ma imbrac mai elegant decat de obicei !Ma topesc dupa tocuri si dupa felul in care o rochita imbracata, face ca privirile celorlalti sa te urmareasca pe strada, sau cand cobori din masina...
                            Matasea e febletea mea, desi nu mi se da voie sa o port zilnic, nimic nu ma impiedica sa port cu orice fel de tinuta, o esarfa cu imprimeu baroc, cu fir auriu, la orice ora din zi!!!
                           Sunt sigura ca iubitului meu i-a fost foarte greu sa ma suporte in toti acesti ani, mereu cu o multime de rochii de calcat, in momentul in care trebuia sa iesim pe usa..Dar a fost ingaduitor.. Fiti si voi!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu