DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

sâmbătă, 19 februarie 2011

SOFT WILD...

SOFT WILD...
SOFT WILD... by ramona maria featuring summer hats

                          Ne-am obisnuit atat de mult cu hainele negre, incat nu ne mai descurcam cand vine vorba de culori. Totul pare atat de greu si ni se pare adesea ca nu ni se potriveste nici un fel de print. Sa nu ne descurajam, caci nu e totul pierdut... Am descoperit rosul in timpul facultatii si am realizat ca nu e atat de greu sa il imbrac, m-am indragostit usor de verde, a fost nevoie sa imi fac doar o singura fusta si nu m-am mai putut opri...celelalte culori imi par mai usor de adoptat, acum, dupa ce m-am familiarizat cu ele.
                         In urma cu cateva zile aminteam de perioada mea neagra, cand ma feream de tot ceea ce ar fi putut aduce culoare in garderoba mea, dar trebuie sa recunosc ceea ce atunci nu am putut, si anume, faptul ca prin simpla adoptare a altor culori, am adus veselie in viata mea si am descoperot ca ma reprezinta enorm !
                         Acum totul se invarte in jurul acestui animal print, de care se pare ca sunt cam obsedata. Intentionez sa incep tot cu o fusta, pentru a mi se parea mai usoara tranzitia, iar apoi, scopul suprem : trench-ul animal print !!! Pana atunci, baby steps to it : ))
                         ENJOY MY DEAR ONES !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu