DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

duminică, 23 ianuarie 2011

RECUNOSC

                             Ador comediile romantice si cam tot ceea ce tine de acestea. Imi place sa vad mereu cum decurg povestile de dragoste ale altor oameni, fie ei si fictivi, cum se lupta pentru ceea ce cred ca merita, pentru ceea ce iubesc, pentru ceea ce trebuie sa se intample, pentru a-mi da mie un sentiment de bine, de relaxare, de incantare.
                             Tocmai am vazut " Love and other drugs" si mi-a placut foarte mult, chiar foarte mult, iar zilele trecute am plans la "The lake house", am ras la "Meet Joe Black" si m-am bucurat dediverse alte povestioare. Merita incercat sentimentul !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu