DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

marți, 11 ianuarie 2011

CU DISTRACTIA LA PURTATOR

                          


                           Au fost niste sarbatori de neuitat !!!!!!! Eu iubesc vara, cu toate neajunsurile ei, si de aceea, iarna nu ma prea incanta, inclusiv sarbatorile de iarna, pentru ca ne dorim cu totii sa ninga de Craciun si ninge cu o saptamana inainte, topindu-se toata zapada pana atunci, ne dorim un revelion de poveste si ne trezim ca a trecut noaptea cu pricina si am uitat sa ne punem o dorinta pentru anul nou, si nu in ultimul rand, desi sunt trei sarbatori, trei saptamani, se lucreaza dupa revelion si nu mai simtim cand e Boboteaza.
                            Daca stau sa ma gandesc mai bine, mai gasesc o multime de neajunsuri la aceasta perioada a anului. Cu drag recunosc, ca in acest an a fost diferit, am fost mai fericita pe toata durata vacantei si mi s-au intamplat lucruri pe care le credeam imposibile. Desi unele dintre ele mi-au lasat un gust amar, altele mi s-au parut mult mai importante si m-au facut fericita ! Aniversarea celor 8 ani de relatie, am asteptat-o cu drag si mi-a depasit asteptarile, fiind foarte frumoasa si altfel ! Craciunul si revelionul, le-am petrecut cu pirieteni noi si vechi si ne-am simtit foarte bine, a fost altfel decat in alti ani, dar ne-a prins foarte bine. Si nu in ultimul rand, camera cea noua, care pare o camera de hotel, dintr-un loc indepartat, nesemanand cu o alta vazuta de noi pana acum, ne-a dat un sentiment de intimitate, de un loc numai si numai al nostru, unde putem sa ne petrecem timpul, fara a fi deranjati de nimeni, unde mai pui ca, pachetul tv are programe incantatoare, noi, care m-au facut foarte fericita si relaxata !!!
                            Va dau aceasta inregistrare, a unor clipe dragi, ca amintire a unor clipe cum nu au mai fost si cum nu vor mai fi.



                                   Au fost sarbatori pe care mi le voi aminti multa vreme, de acum incolo si pe care le datorez celor dragi mie, care se stiu si care contribuie de fiecare data la starea mea de bine :))
                                   Imi va fi dor un an intreg, dar voi avea timp sa pregatesc altele mult mai frumoase, carora sa le duc dorul mult mai mult timp !
                                   Pana la sarbatorile urmatoare, cu drag, sa ne bucuram de fiecare clipa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu