DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

duminică, 30 ianuarie 2011

ILARIANT.RO

                             Pe acesti baieti i-am descoperit prin intermediul iubitului meu, care, alaturi de colegii lui de serviciu, se amuza uneori de postarile de pe youtube. E o gaselnita foarte apreciata in randul prietenilor nostri si foarte gustata de mine, mai ales !
                            Ma amuza asemanarea izbitoare cu viata de student, cu felul nostru, al ardelenilor, de a se exprima si dezinvoltura celor patru actori. Ma amuza simplitatea scenariilor si naturaletea cu care totul este interpretat.
                           Intr-un cuvant, merita cautati pe net si merita sa ne abonam la ceea ce pare sa fie de viitor ! Mi-ar placea sa-i mai revad si sa se dezvolte toata aceasta idee, in ceva mai amplu si mai vizibil, pentru ca sunt de parere ca acesti tineri nu trebuie uitati, ci adusi in centru atentiei !
                           Recunosc, sunt entuziasmata si incantata de noua descoperire !!!!
                           HERE IT IS :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu