DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

vineri, 14 ianuarie 2011

LOVE THE LAKE HOUSE



                                   Ma intreb daca exista cineva, care sa uite cat de frumos este acest film, odata ce l-a urmarit. Pe mine ma obsedeaza acele ultime secvente, cand cei doi se intalnesc, dupa ce au asteptat atat de multi ani, si imi amintesc perfect cat de tare am plans prima data cand l-am vazut, iar astazi revazandu-l, am plans din nou.
                                    Sentimentul e acelasi, ori de cate ori l-as revedea, durerea ei pare la fel de reala de fiecare data si ma fascineaza. Primul lucru pe care l-am facut, a fost sa-l sun pe iubitul meu si sa-i spun cat de mult il iubesc, impresionata fiind de pierderea ei si de devotamentul lui.
                                    Merita vazut, cel putin o data si apoi revazut de fiecare data cand simti nevoia de o stare romantica. Daca esti singura, vei simti nevoia unui suflet pereche, care a te urmeze la fel ca acest Alex, iar de ai un Alex care se ridica la nivelul asteptarilor, urmariti-l de Sfantul Valentin, care tot se apropie acum ! E doar sugestia mea, iar eu o voi urma, chiar daca sunt sigura ca al meu iubit va adormi, undeva pe la mijlocul filmului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu