DACA TOT VENI VORBA...

IMI PLAC FOARTE MULTE LUCRURI SI FAC PASIUNI PENTRU HAINE, MAI DES DECAT MAJORITATEA OAMENILOR PE CARE II CUNOSC...
VORBESC DE FOARTE MULT TIMP DESPRE ROCHII, LE FAC SI LE PORT CU PLECERE, DE ACEEA LE ARAT TUTUROR CELOR CARE VIZITEAZA ACEST BLOG...
CEEA CE POSTEZ ESTE HOBBY-UL MEU SI SE REGASESTE IN MODUL MEU DE VIATA SI IN FELUL MEU DE A FI...
DE ACEEA, MI-AM EXTINS ACTIVITATEA SI AICI :D
SPER SA MAI REVENITI, SI DACA VA PLACE, SA-MI URMARITI BLOGURILE!!!

miercuri, 23 martie 2011

SI CUM E DULCE CA O SECUNDA DE PACAT...

                             Ii duc dorul cumplit si parca sufletul ma doare si lacrimi destule nu am sa plang plecarea si departarea de el...
                             Da, iubitul meu a plecat in deplasare, de o saptamana si chiar daca am stat despartiti mult mai mult, niciodata nu mi-a parut atat de greu ! IMI E CUMPLIT DE DOR DE EL !!! Sunt singura si neinteleasa, sunt singura si tacuta, sunt singura si fara de alinare... Este singurul meu fan, singura mea incurajare si piatra pe care mi-am cladit increderea in puterile mele. Acum ma vad nevoita sa imi tin companie si chiar daca aveam o parere foarte buna despre ceea ce pot face si as fi facut fara el, se pare ca m-am inselat. Nu imi place doar compania mea, sunt plictisitoare si am glume nesarate, la care nu pot rade singura...
                             Cea mai grea parte a acestei plecari este faptul ca nu are semnal deloc acolo unde este el si reusim sa vorbim doar la cateva zile...Mi-am facut o fusta aurie, pe care abia astept sa o port, poate de ziua mea ; am incercat sa adun ceva documentatie pentru ceva lucrari, m-am jucat cu net-ul si tot degeaba, nimic nu reuseste sa imi ia bolovanul asta enorm de pe piept...
                             Va veni cat de repede se va putea, iar eu voi astepta rabdatoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu